גוגל תג מנג׳ר - חלק שני

כך עובד גוגל תג מנג׳ר

כמה דברים לפני שנתחיל:

  1. כמו תמיד אני ממליץ לפתוח חשבון ג׳ימייל ייעודי שבו תתנהל כל העבודה הקשורה לאתר וכדי שיהיה לכם גישה לכל הכלים של גוגל(אדס,אנליטיקס ועוד).
  2.  כדאי להירגע. זה נראה קצת ״גדול״ על מי שלא מכיר קודים אך אנסה להסביר את ה״תפיסה״ של השימוש וההטמעה של גוגל תג מנג'ר.

כך עובד גוגל תג מנג'ר

תג מנג'ר הוא מתווך בין האתר וכלים מצד שלישי (כמו גוגל אדס, אנליטיקס ועוד). יש לכם אתר, באתר יש להטמיע את הקוד (לאחר פתיחת חשבון תג מנג'ר). כל אתר בחשבון, נקרא ״קונטיינר״ שבו תוכלו למצוא את הקוד שיש להטמיע.
לאחר מכן תוכלו להטמיע את התגים באתר(קוד ג׳אווה סקריפט), כך שבמידה וגולש מגיע לאתר שלכם, לוחץ על כפתור כלשהו שאותו תרצו להגדיר זאת כ״אירוע״ (EVENT) בגוגל אנליטיקס, תוכלו לעשות זאת בעזרת תג מנג'ר שישלח את המידע לגוגל אנליטיקס או גוגל אדס. כיום ברוב המקרים תוכלו לעשות זאת בעצמכם ולא להיות תלויים במתכנתים או אנשי מקצוע אחרים.

תוכלו להטמיע קודים של אנליטיקס, איבנטים(EVENTS) לצפייה בעמודים, לחיצה על כפתורים ועוד. תג מנג'ר יפעיל את האירועים(איבנטים) הללו זאת עבורכם.

היתרונות של גוגל תג מנג'ר

לגוגל תג מנג'ר ישנם המון יתרונות, כמו: כל הקודים מוטמעים במקום אחד(אין צורך להטמיע עשרות קודים באתר, דבר המסייע לאתר להיטען מהר יותר ללא טעינת המון קודים, דבר המשפיע על קידום אורגני של האתר), אין צורך להיות תלוי במתכנתים,  תוכלו להטמיע את הקודים, לבדוק אותם בעצמכם ולהפעיל אותם באתר תוך דקות ספורות. 

במידה ואין לכם ״זמן״ להתעסק עם נושא הטמעות הקודים תוכלו להשתמש בשירותים הניתנים אצלי.

לחצו כאן למעבר אל האתר גוגל תג מנג'ר לפתיחת חשבון.

למאמר הבא: גוגל תג מנג׳ר 3/5

שאלות ומידע נוסף

דילוג לתוכן