קידום אורגני טילים

איך מקדמים אורגנית אתר בשיטת ROCKET ?

Research | Optimize | Content | Keywords | Earned media&links | Testing

Research – כשמבצעים קידום אורגני לאתר, אי אפשר להיכנס לאתר ולהתחיל לבצע שינויים מבלי לבדוק האם השינויים הללו נכונים ומתאימים. חייבים להתחיל עם מחקר מעמיק, להכיר לעומק את המוצר, השירות, החברה, המתחרים ומבנה האתר. חייבים להכיר את השוק אליו אנו פונים מי הקהל איזו בעיה אנחנו פותרים עבורו.

Optimize – לאחר המחקר וההבנה היכן צריך לבצע את התיקונים עבור מנועי החיפוש נתמקד בשלושה נושאים עיקריים:
1. On page seo – פעולות שניתן לבצע באתר (אלמנטים באתר הנראים לעין).

2. Off page seo – כל מה שנעשה  עבור קידום ופרסום האתר מחוצה לו ומתייחס לכל טקטיקות הקידום האורגני שאינן כוללות עדכון או פרסום תוכן לאתר שלך.

בעבר, רבים השתמשו ב"קידום אתרים מחוץ לדף" וב"בניית קישורים" זה בזה, אך במציאות, ישנן טקטיקות רבות של קידום אתרים מחוץ לאתר שבהם אתם יכולים להשתמש, כמו: בניית מותג, שיווק באמצעות תוכן, מדיה חברתית ועוד.

3. Technical seo – כל הפתרונות הטכניים הקשורים באתר שלא תמיד ניראים לעין(מאחורי הקלעים).

Content – התוכן הוא המלך, זו לא אגדה. ללא תוכן איכותי לא תהיה אפשרות להיות מדורגים בתוצאות של מנועי החיפוש מבלי להשתמש באופן תקין ומדוייק במילות המפתח. התוכן צריך לספק את המישע המדוייק לקהל הגולשים וללוות את הצרכן בתהליך הקניה באתר.

Keywords – מילות המפתח, השאילתות, המוצרים, המותג אותם הגולש מחפש במנועי החיפוש.

מחקר מעמיק יתן אפשרות להרחיב את קהל הלקוחות המחפש פתרנות. מילות המפתח חייבות להיות מוטמעות באופן תקין ומדוייק(כולל מבנה קישורים פנימיים) באתר.

Earned media & links – פעולות שנועדו לעזור לקדם את התוכן / המוצר והאתר (off page seo). פרסום באתרים חיצוניים, רשתות חברתיות, בניית קישורים חיצוניים מאתרים איכותיים ! ללא פשרות!

Testing – בדיקות וניסויים. עבודות הקידום אף פעם לא מסתיימות. תמיד צריך לבדוק כיצד הביטויים מתפקדים, האם הם מושכים את הקהל המתאים, האם ישנם עוד ביטויים שלא השתמשנו בהם, האם הקהל משתמש בתוכן המוגש לו, מה עובד לנו ומה עובד פחות. תמיד לנסות עוד ועוד דברים חדשים.

לסיכום:

קידום אורגני הוא עולם ומלואו, זהו עולם שבו תמיד צריכים להיות יצירתיים, ניסוי וטעייה, הסקת מסקנות, אופטימיזציה, בניית אסטרטגיה דיגיטלית להווה והעתיד. 

שאלות ומידע נוסף