תהליך בניית אסטרטגיה דיגיטלית

למה אתם צריכים אסטרטגיית שיווק דיגיטלי?

הקמה של אתר אינטרנט, תשלום עבור מודעות מסוימות ושימוש במילות מפתח מסוימות לא יגדילו את העסק שלכם בצורה קסומה. השיווק הדיגיטלי התפתח. התחרותיות גוברת בכל יום. מותגים חייבים להיות בעלי אסטרטגיית שיווק דיגיטלית ספציפית ומוכחת על מנת לראות תוצאות. אתם צריכים לבנות תוכנית מוגדרת בבירור כדי להגיע לאן שאתם רוצים להגיע.

הפעלת קמפיינים שיווקיים דיגיטליים בצורה עיוורת, ללא אסטרטגיה מוצקה, תיכשל. המתחרים שלכם נוקטים באסטרטגיה קפדנית וזה נותן להם יתרון. כדי להתעלות על המתחרים שלכם – ואפילו רק כדי לעמוד בקצב – העסק שלכם דורש אסטרטגיה רשמית הבנויה מניתוח מפורט של מילות מפתח, KPIs, מחקר מתחרים, מעורבות, בדיקת מגמות קנייה וכו'.

בסופו של דבר, אסטרטגיית שיווק דיגיטלית תצמיח את העסק שלכם ותעזור לכם להשיג את המטרות שהצבתם מהר יותר. השקעה באסטרטגיית שיווק דיגיטלית מותאמת לעסק שלכם פירושה השקעה בעתיד ובהצלחה לטווח ארוך.

היכולות האסטרטגיות הן הנכסים החשובים בדרך להצלחה

כוחו של שיווק דיגיטלי ברור. אבל, העלאת קמפיין דיגיטלי חסר כיוון לא יניב תוצאות. עליכם להיות בעלי אסטרטגיית שיווק דיגיטלית ודרך ברורה להצלחה. בלי זה, אתם תוציאו כסף רב ולא תקבלו את הערך.יחד, נשיג לכם את התוצאות שאתם רוצים וצריכים עם קמפיינים שיווקיים מנצחים הבנויים על אסטרטגיות מוצקות.
business strategy

שיווק דיגיטלי בשירות מלא

אסטרטגיית שיווק דיגיטלית מקיפה חיונית לצמיחת העסק. הבנת קהלים, יצירת תנועה רלוונטית והפיכת מבקרים ללקוחות הם המקום שבו אוכל להוסיף ערך אמיתי. אני תמיד מסתכל על התמונה הגדולה, ממבקר באתר ועד ללקוח מרוצה – וכל מה שביניהם.

אינני מאמין בגישה "יחידה מתאימה לכולם" לשיווק דיגיטלי. במקום זאת, אני מקדיש זמן כדי להבין את הארגון והלקוחות שלכם כדי שאוכל להמליץ ​​על אסטרטגיה המבוססת על הצרכים העסקיים האישיים שלכם. בסופו של יום, ההתמקדות שלי היא באופטימיזציה של תוכנית השיווק הדיגיטלית שלכם כדי להשיג את העלות לרכישה (CPA) הנמוכה ביותר.

digital marketing

נתונים וניתוח: הליבה של האסטרטגיה

אסטרטגיית שיווק דיגיטלית מקיפה חיונית לצמיחת העסק. הבנת קהלים, יצירת תנועה רלוונטית והפיכת מבקרים ללקוחות הם המקום שבו אוכל להוסיף ערך אמיתי. אני תמיד מסתכל על התמונה הגדולה, ממבקר באתר ועד ללקוח מרוצה – וכל מה שביניהם.

אינני מאמין בגישה "יחידה מתאימה לכולם" לשיווק דיגיטלי. במקום זאת, אני מקדיש זמן כדי להבין את הארגון והלקוחות שלכם כדי שאוכל להמליץ ​​על אסטרטגיה המבוססת על הצרכים העסקיים האישיים שלכם. בסופו של יום, ההתמקדות שלי היא באופטימיזציה של תוכנית השיווק הדיגיטלית שלכם כדי להשיג את העלות לרכישה (CPA) הנמוכה ביותר.

website development

התהליכים בדרך לבניית אסטרטגיה דיגיטלית

לפני שאוכל לפרוס דרך ברורה להצלחה ולבנות אסטרטגיית שיווק דיגיטלית מוצקה, עלי לבצע תחילה ביקורת לאתר. בשלב זה, אבדוק את האתר שלכם ואנתח את הנוכחות הדיגיטלית שלו. אעריך את הביצועים, השימושיות, האבטחה והדירוג של האתר שלכם במנועי החיפוש. אבדוק את כל המרחב הדיגיטלי שלך למציאת בעיות טכניות ואלו שאינן טכניות.

לאחר מכן, אבצע הערכה מקיפה של המותג והמקום שלכם בשוק. אחקור את פרופיל העסק שלך במנועי החיפוש ובמיקומים אחרים. אבצע ניתוח מתחרים יסודי כדי להכיר את המתחרים שלכם בכדי לקבל תובנה לגבי החוזקות, החולשות והאסטרטגיות השיווקיות שלהם. כל זה יעזור לבניית אסטרטגית המיתוג והשיווק.

ביצוע הערכה מפורטת של כל הנתונים והניתוחים הזמינים. זה כולל אך לא מוגבל לנתונים שנאספו מהשלב הקודם, כמו גם מחקר מילות מפתח, דפוסי קנייה, מגמות מעורבות, שיעורי המרה, עלויות ממוצעות של רכישת לקוחות וכו'.

השלב האחרון הוא לבדוק וליישם את ההמלצות האסטרטגיות. בהתבסס על תובנות שנאספו מהביקורת,  וההערכה, אציג בפניכם המלצות אסטרטגיות ודרך פעולה ברורה. זה עשוי לכלול עיצוב מחדש של אתר, ניהול מוניטין, אופטימיזציה של תוכן, פרסומות בתשלום, פיתוח מסחר אלקטרוני, קידום אתרים מקומי ועוד הרבה יותר.

שאלות ומידע נוסף