מיקרוסופט בינג בקצרה

שימוש במודעות בינג – אחוז המחפשים שנשכח

מערכת בינג פועלת בדומה למערכת הפרסום בגוגל, היכן המודעה שלכם מוצגת ובאיזה מיקום, נקבע על פי הצעת המחיר המקסימלית ושיעור הקליקים על המודעה וישנם גורמים אחרים המשפיעים על ציון האיכות.

מערכת הפרסום של בינג היא אחת מהפלטפורמות המובילות בשיווק באינטרנט. בינג, שהוא מנוע החיפוש השני הגדול ביותר בעולם, מציע מערכת פרסום מתקדמת המאפשרת למפרסמים להגיע לקהל המדויק שלהם באופן ממוקד ויעיל.

אחד היתרונות המרכזיים של מערכת הפרסום של בינג הוא היכולת להגיע לקהל ממוקד באמצעות אפשרות הגיאוגרפית. בינג מאפשר למפרסמים להגביר את יעילות הקמפיינים שלהם על ידי הגברת הצגת המודעות באזורים גיאוגרפיים מסוימים. זה מאפשר לחברות להתמקד בשוקים מסוימים ולהתאים את המודעות שלהם לצרכים והמענה המקומי.

מערכת הפרסום של בינג מציעה גם יכולות מתקדמות לניתוח ומדידת המודעות. באמצעות כלים כמו בינג אנליטיקס, מפרסמים יכולים לעקוב אחר הביצועים של המודעות שלהם, לקבוע את מילות המפתח היעילות ביותר עבורם ולקבל נתונים על הקהל וההתנהלות הכללית של הקמפיינים. כך, מתאפשר למפרסמים לקבל מידע ולשפר את תוצאות הפרסום באמצעות התאמתן לצרכי המשתמשים.

מערכת הפרסום של בינג מתבססת גם על אלגוריתמים מתקדמים שמזהים ומבינים את רצונות המשתמשים. בינג מציעה אפשרויות ייחודיות כמו פרסומות המבוססות על מידע שמתקבל מהפעילות של המשתמשים.

בנוסף, המערכת כוללת כלים רבים לשיווק באופן יעיל וממוקד. כלים אלו כוללים אפשרויות להתאמת המודעות לשפה ולתרבות המשתמשים, כלי דינמיות כגון הצגת מודעות ותוכן שמתאימים לתקופות ולאירועים עונתיים, ועוד. כל אלה מסייעים למפרסמים ליצור חוויות ייחודיות ומותאמות אישית לקהל היעד שלהם.

ודאו שיש רלוונטיות בין כל מילת מפתח למודעה ודף הנחיתה המתאימים לה. השתמשו בכלי מחקר מילות מפתח, כדי שתדעו שאתם מגישים הצעות מחיר על מונחים רלוונטיים. יש לכלול מילות מפתח בכותרות של מודעות הטקסט. צרו מספר גרסאות של המודעה כך תוכלו לגלות איזה ניסוח מביא הכי הרבה קליקים.

הוסיפו מילות מפתח שליליות. שימוש במילות מפתח שליליות משפיע בצורה הטובה ביותר על תפקוד וציון המודעה.

אתם יכולים להגדיל את הצעת המחיר לקליק עבור נתונים דמוגרפיים מסוימים. לדוגמה, תוכלו להעלות את הצעת המחיר בעוד 100% עבור נשים בגילאי 60 עד 70. המודעה עדיין תוצג עבור נתונים דמוגרפיים אחרים, אך ייתכן שתקבלו יותר חשיפות ומיקומי מודעות טובים יותר עבור דמוגרפיה זו. זה שימושי אם אתם קובעים שיש סיכוי גבוה שדמוגרפיה מסוימת תבצע המרה.

תהליך אישור המודעה מחמיר יותר , אז ודאו שהמודעה לא רק רלוונטית מאוד למילת המפתח ולדף הנחיתה, אלא גם נקייה משגיאות דקדוק וכתיב. אל תשתמשו בביטויים כמו "לחץ כאן!"

נכון להיום, לבינג יש פחות תחרות ומחירים זולים יותר לקליק.
למפרסמים בבינג יש יתרונות רבים בשל חוסר בתחרות, כמו מיקומי מודעות טובים יותר ועלויות זולות יותר לקליק. בהתאם לנישה ולזמן כתיבת המאמר, ממוצע המחיר לקליק זול יותר בכ-33.5% לקליק. לא רק שהקליקים זולים יותר, לעתים קרובות המודעות במיקומים טובים יותר מאשר בגוגל והיו בעלי שיעור קליקים גבוה יותר.

בינג מציעה יותר שקיפות ושליטה על מיקוד של שותפי חיפוש.
גוגל מציעה למפרסמים בחיפוש בתשלום שתי אפשרויות ברמת מסע הפרסום: מיקוד לחיפוש בגוגל, או מיקוד לחיפוש גוגל ולשותפי חיפוש. אין בין לבין או אלטרנטיבה אחרת. אתם לא יכולים למקד רק לשותפי חיפוש ולא לכלול שותף חיפוש מסוים. אתם אפילו לא יכולים לראות אילו מנועי שותפים מביאים תנועה לאתר.

בינג מאפשר למשתמשים את הגמישות של מיקוד רק לבינג ויאהו, רק לשותפים ברשת החיפוש, או לשניהם, ברמת קבוצת המודעות.

אפשר להריץ במהירות דוח  כדי לראות בדיוק אילו שותפי חיפוש מפנים את התנועה לאתר. נווטו לכרטיסיית הדוחות והפעילו דוח כתובת אתר (Publisher) כדי לראות בדיוק מאיפה התנועה מגיעה. אם אתם רואים משהו שאינכם אוהבים, תוכלו לשלול את שותף החיפוש המסוים מבלי שתצטרכו לבטל את הסכמתכם לכל אתרי השותפים האחרים. חיזרו להגדרות מסע הפרסום והוספו את האתר כ"אי הכללת אתרים".

  • ישנה אפשרות לייבא את מודעות הפרסום מגוגל ישירות לחשבון בינג.

שאלות ומידע נוסף

דילוג לתוכן