קידום אתרים באינטרנט באמצעות מסעות פרסום

הגדלת מכירות בעזרת מסעות פרסום אסטרטגיים וממוקדים

בדיגיטל בוטיק מנהלים מסעות פרסום במנועי החיפוש והמדיה חברתית . להכפיל ואף לשלש את ההכנסות של הלקוחות, להגדיל את שיעורי ההמרה ולשפר את ההון העצמי במיתוג זו האג׳נדה שלי.

שירותי ניהול PPC מקצועיים

יש לי את הניסיון והמומחיות לעזור לעסק שלכם להתרחב, להגדיל את מעגל הלקוחות והמכירות. אסטרטגיית פרסום דיגיטלית נכונה ומדוייקת מפיקה את המירב.
האסטרטגיה מותאמת לכל עסק.  החשבונות הקיימים שלכם ייבדקו ויעברו אופטימיזציה מדי יום על ידי עיניים אנושיות. אני שואף למקסם כל סכום שאתם מוציאים על פרסום בתשלום לקליק.

מתמקדים כל הזמן באופטימיזציה של המרות

במקרים רבים, קל להגדיר את ההמרות: מכירות, קריאות שירות, הגשת טפסים. לפעמים, לקוחות זקוקים לעזרה כדי להגדיר אילו עוד פעולות ייחשבו כהמרה. נעבוד יחד כדי לקבוע כיצד אתם מגדירים הצלחה בעסק שלכם.

מערכת הפרסום של גוגל

זו מערכת מבוססת שירותים שנועדו לעזור לעסקים ומשווקים להתחבר לאנשים המחפשים תשובות במנועי החיפוש, צופים בסרטונים( בעיקר יוטיוב), חוקרים מקומות חדשים במפות, מחפשים אפליקציות, מחפשים תוכן ברחבי האינטרנט ועוד. מודעות גוגל יסייעו לעסקים (בכל הגדלים) לבחור את הפתרון הנכון לצרכים שלהם, ויקלו עליהם להציג מודעות בעלות ערך ואמינות ללקוחות פוטנציאליים.

בעזרת השימוש במערכת הפרסום של גוגל תוכלו:

להגדיל את התנועה לאתר שלכם, להגדיל את נפח המכירות, לקבל יותר שיחות טלפון לבית העסק, יותר ביקורים בחנות הפיזית באמצעות מודעות עסקיות שיעזרו לאנשים למצוא את העסק שלכם במפות.

בשלב הראשוני תחליטו היכן לפרסם. האם בשוק המקומי, הגלובלי או בשניהם.
השלב הבא הוא בניית המודעות – המסר שלכם. 
לאחר מכן בונים תקציב פרסום ומפעילים את המודעות.
זה אמנם נשמע קל, אך כדאי להיעזר במדריכים מפורטים יותר כדי ללמוד כיצד לתפעל את מערכת הפרסום ולהגיע לתוצאות רצויות.

מערכת הפרסום של בינג – אחוז המחפשים שנשכח

מערכת בינג פועלת בדומה לפרסום בגוגל, היכן המודעה שלכם מוצגת ובאיזה מיקום, נקבע על פי הצעת המחיר המקסימלית ושיעור הקליקים על המודעה וישנם גורמים אחרים המשפיעים על ציון האיכות.

ודאו שיש רמה גבוהה של רלוונטיות בין כל מילת מפתח, למודעה ודף הנחיתה המתאימים לה. השתמשו בכלי מחקר מילות מפתח בסיסי, כדי שתדעו שאתם מגישים הצעות מחיר על מונחים רלוונטיים. יש לכלול מילות מפתח בכותרות של מודעות הטקסט. צרו מספר גרסאות של המודעה כך תוכלו לגלות את הניסוח שמביא הכי הרבה קליקים.
הוסיפו מילות מפתח שליליות. שימוש במילות מפתח שליליות משפיע בצורה הטובה ביותר על תפקוד וציון המודעה. השתמשו בקישורי עומק ככתובות אתרי דפי הנחיתה. סביר להניח שהם ממוקדים  עבור מילות מפתח ספציפיות מאשר דף הבית.

מציאת קהל רלוונטי באמצעות אופטימיזציה

אתם יכולים להגדיל את הצעת המחיר עבור נתונים דמוגרפיים מסוימים. לדוגמה, תוכלו להעלות את הצעת המחיר בעוד 100% עבור נשים בגילאי 60 עד 70. המודעה עדיין תוצג עבור נתונים דמוגרפיים אחרים, אך ייתכן שתקבלו יותר הופעות ומיקומי מודעות טובים יותר עבור דמוגרפיה זו. זה שימושי אם אתם קובעים שיש סיכוי גבוה יותר שדמוגרפיה מסוימת תבצע המרה.
תהליך אישור המודעה מחמיר יותר , אז ודאו שהמודעה לא רק רלוונטית מאוד למילת המפתח ולדף הנחיתה, אלא גם נקייה משגיאות דקדוק וכתיב. אל תשתמשו בביטויים כמו "לחץ כאן!"

נכון להיום, לבינג יש פחות תחרות ומחירים זולים יותר לקליק

למפרסמים בבינג יש יתרונות רבים בשל חוסר בתחרות, כמו מיקומי מודעות טובים יותר ועלויות זולות יותר לקליק. בהתאם לנישה ולזמן כתיבת המאמר, ממוצע המחיר לקליק זול יותר בכ-33.5% לקליק. לא רק שהקליקים זולים יותר, לעתים קרובות המודעות במיקומים טובים יותר מאשר בגוגל והיו בעלי שיעור קליקים גבוה יותר.

בינג מציעה יותר שקיפות ושליטה על מיקוד של שותפי חיפוש.
גוגל מציעה למפרסמים בחיפוש בתשלום שתי אפשרויות ברמת מסע הפרסום: מיקוד לחיפוש בגוגל, או מיקוד לחיפוש גוגל ולשותפי חיפוש. אין בין לבין או אלטרנטיבה אחרת. אתם לא יכולים למקד רק לשותפי חיפוש ולא לכלול שותף חיפוש מסוים. אתם אפילו לא יכולים לראות אילו מנועי שותפים מביאים תנועה לאתר.

בינג מאפשרת למשתמשים את הגמישות של מיקוד רק לבינג ויאהו, רק לשותפים ברשת החיפוש, או לשניהם, ברמת קבוצת המודעות.

ממשיכים עם אופטימיזציה למסעות הפרסום

אפשר להריץ במהירות דוח  כדי לראות בדיוק אילו שותפי חיפוש מפנים את התנועה לאתר. נווטו לכרטיסיית הדוחות והפעילו דוח "כתובת אתר (Publisher) כדי לראות בדיוק מאיפה התנועה מגיעה. אם אתם רואים משהו שאינכם אוהבים, תוכלו לשלול את שותף החיפוש המסוים מבלי שתצטרכו לבטל את הסכמתכם לכל אתרי השותפים האחרים. חיזרו להגדרות מסע הפרסום והוספו את האתר כ"אי הכללת אתרים".

  • ישנה אפשרות לייבא את מודעות הפרסום מגוגל ישירות לחשבון בינג.

    שיווק ברשתות החברתיות

מדיה חברתית היא אחת הדרכים החזקות ביותר לקדם ולחשוף את המותג, עסק, מוצר או השירות שלכם. התקשורת היום יומיות, אסטרטגיית התוכן, השימוש בפרסום היא עבודה במשרה מלאה! למרבה הצער, עסקים מתקשים להתעדכן בטרנדים האחרונים מכיוון שהם משתנים כל הזמן. שלא לדבר, להיות אפקטיבי דורש זמן יקר.

כך בונים אסטרטגיה לפרסום מדוייק

המאמצים כוללים פרסום, ניהול תוכן , מסעות פרסום בתשלום במדיה החברתית, הדיווח והתכניון לעתיד הקרוב והרחוק.

רוב החברות מגיעות עם השאלה "מאיפה מתחילים?" התשובה לכך היא לא פשוטה כמו לקשקש מה הפלטפורמות הפופולריות ביותר ולזרוק פוסטים אקראיים. מי שוק היעד? מה הם אוהבים? איפה הם מבלים את זמנם וכספם?

אופטימיזציה לקמפיינים ברשתות חברתיות

כדי למקסם את הוצאות השיווק במדיה חברתית, תחילה מעריכים מי הוא קהל היעד, בונים אסטרטגיה ועוד. מדיה חברתית היא שפע של מידע. בין אם נרצה ובין אם לא, כל קליק, לייק ועוקבים יוצרים נתונים. זו הזדמנות מצוינת.

אופטימיזציה של מדיה חברתית מפנה לעתים קרובות את הקהל מפלטפורמות המדיה החברתית לאתר החברה, שם ניתן לספק מידע נוסף. לדוגמה, קמפיין להעלאת המודעות לרכב חדש במדיה החברתית עשוי להפנות את המבקר לדף אינטרנט של חברה המספק מידע על היכן ממוקמים סוכנויות מקומיות וכיצד ניתן להזמין נסיעת מבחן.

ניתן להתאים הודעות בפלטפורמות מדיה חברתית כך שתהיה להן השפעה רבה יותר על קבוצות ספציפיות של אנשים. משווקים המשתמשים במדיה חברתית יכולים להתאים אישית את התוכן שלהם על סמך פרופילים דמוגרפיים וגיאוגרפיים. לדוגמה, יצרנית משקאות קלים עשויה לפרסם הודעה על כמה קר ומרענן משקה למשתמשי אינטרנט באקלים חם. עבור הקהל שלהם באקלים קר, הם עשויים לומר למשתמשים ששתיית המשקה שלהם תעורר את התחושה של ימים חמים וקיציים.

עם היכרות מעמיקה ושילוב של הכלים בפלטפורמות השונות ניתן לדייק ולהגדיל את מעגל הלקוחות שלכם.

שאלות ומידע נוסף