המדריך לקידום אתרים מקומי, שימוש במילים וביטויים למתחילים
ראשי / המדריך למתחילים בקידום אורגני / קידום אתרים מקומי וגוגל לעסק שלי
כך תדרגו את העסק שלכם בחיפוש מקומי כדי להביא יותר לקוחות ומתעניינים לעסק שלכם.
יסודות SEO מקומי
מחקר מילות מפתח מקומי SEO
גורמי דירוג SEO מקומיים
כלי SEO מקומיים
יסודות בקידום מקומי
מהו קידום אתרים מקומי, מדוע הוא חשוב, וכיצד הוא שונה מקידום אתרים "רגיל".
מהו SEO מקומי?
קידום אתרים מקומי הוא שיפור הנוכחות המקוונת כדי להשיג יותר לקוחות מחיפושים מקומיים. חיפושים אלו מתרחשים במנועי חיפוש, אך קידום אתרים מקומי מתמקד באופטימיזציה עבור משתמשי מנוע החיפוש.
מדוע קידום אתרים מקומי חשוב?
קידום אתרים מקומי חשוב מכיוון שאנשים רבים משתמשים במנועי חיפוש כדי למצוא עסקים מקומיים.
איך עובד קידום אתרים מקומי?
קידום אתרים מקומי הוא מחולק לשני חצאים. בגוגל יש שני סוגים של תוצאות חיפוש עבור חיפושים מקומיים. אלו הן תוצאות "המפות" ותוצאות "האורגניות".
תוצאות מפה
מציגה את רישומי העסקים המקומיים המובילים במפה. לעתים הוא מופיע בחלק העליון של תוצאות החיפוש עבור חיפושים מקומיים.
תוצאות חיפוש אורגניות
תוצאות החיפוש האורגניות שכולנו מכירים.
מחקר ביטויים מקומי
מחקר מילות מפתח מקומי הוא תהליך ההבנה כיצד אנשים מחפשים את השירותים המקומיים שאתם מציעים. זה חשוב כי אתם רוצים לבצע אופטימיזציה לשאילתא של האנשים.
כך תעשו זאת:
1. מצאן מילות מפתח מבוססות שירות. רוב האנשים לא חושבים על הדרכים השונות שבהן אחרים עשויים לחפש את מה שהם עושים. לדוגמה, אם אתם עורכי דין, חלק מהלקוחות ימצאו אותך על ידי הקלדת "עורך דין". אבל אחרים יחפשו שאילתות הקשורות לשירותים ספציפיים כמו "הכנת חוזה למכירת עסק". מסיבה זו, עליכם להתחיל בסיעור מוחות וברישום השירותים שאתם מציעים. זה יעזור לכם למקסם את הנוכחות עבור שאילתות שהלקוחות מחפשים.
2. בדקו את נפחי החיפוש. כלי מחקר מילות מפתח מראים נפחי חיפוש ארציים. אם אתם רוצים נפחי חיפוש עבור מדינה, תשתמשו בכלי לתכנון מילות המפתח של גוגל.
3. כוונה מקומית. כשהמחפשים רוצים לקנות בקרבת מקום. אם זה לא המקרה עבור השירותים שלכם, זו לא הזדמנות מקומית. כדי לבדוק שאילתה לגבי כוונה מקומית, חפש אותה בגוגל ובדקו את התוצאות.
4. הקצאה מילות מפתח לדפים. לא סביר שדף הבית שלכם ידורג עבור כל מילות המפתח של השירות שלכם. לכן צריך לחלק את הביטויים לדפים נפרדים. כדאי להקצות מילות מפתח לכתובות URL, חשבו לאילו שירותים הם ממופים.
גורמי הדירוג
גורמי הדירוג משתנים בהתאם למקום שבו אתה רוצה לדרג – אך חלקם חשובים עבור שניהם. פרופיל גוגל לעסקים הוא רישום מקומי עם מידע אודות בית העסק שלכם. השירות ניתן בחינם ומאפשר לכם להופיע בגוגל מפות. מעבר לדירוג, גוגל מציינת שלקוחות נוטים ב-70% יותר לבקר לעסקים עם פרופיל עסקי מלא. יש גם סיכוי של 50% יותר לשקול לקנות מהם.
המלצות:
תהיו ספציפים בעת הגדרת קטגוריית העסק.
הגדירו את שעות הפעילות(כולל שעות החגים).
הוסיפו כתובת מדוייקת.
הגדירו את אזור השירות.
הוסיפו את המוצרים או השירותים שאתם מציעים.
להוסיף תמונות.
בקשו מלקוחות לכתוב ביקורות ותנו מענה לכל אחד מהם.
כתבו פוסטים אינפורמטיבים והפעילו מבצעים.
כלים שימושיים
גוגל לעסקים
כלי לניהול הפרופיל העסקי שלכם. ההרשמה אליו היא חינם והיא משהו שכל בעל עסק מקומי צריך ואפילו חייבלהשתמש בו.
גוגל סרצ׳ קונסול
הוא כלי חינמי לניטור ביצועי החיפוש של האתר שלך. תקבלו נתונים לגבי תנועת החיפוש שהאתר מקבל, לאן היא מגיעה ומאילו מילות מפתח היא מגיעה.
מתכנן מילות המפתח של גוגל
מתכנן מילות המפתח של גוגל הוא כלי חינמי למחקר מילות מפתח מגוגל. זהו מקור שימושי למצוא טווחי נפח חיפוש של ביטויים ברמה המקומית.